Quest-2011: пригодницька гра з елементами саспенсу
Написане: середа серпня 03, 2011 4:25 pm
donkino
Ще й паспорт не видали
З нами з: 03.08.11
Повідомлень: 2
СТУДРЕСПУБЛІКАНСЬКІЙ КВЕСТ-ЧЕМП
Найекстремальніша подія СТУДРЕСПУБЛІКИ-2011!
Жанр: пішохідний саспенс-квест
Можливо, вродливі дівчата, талановиті фотографи чи інтелектуали дуже важливі для виведення України до ТОП-20. Але без нас, квестерів, все це не має ніякого сенсу. Бо саме ми, воїни та cлідопити, з хитрістю Штирліца та мозоком Ейнштейна, переборюваючи власні острахи, лінощі та граничні можливості організму маємо знайти той єдиний шлях в теренах, що чудовим чином перетворить донецькі терикони, київські смітники та чорнобільску зону відчуження на райські кущі.
Квест відбудеться в два етапи: удень 24го та в ніч з 24 на 25 серпня. Кожен етап складається з 7-8 завдань різної складності.
I. УМОВИ УЧАСТІ
1. У грі беруть участь команди від трьох учасників. Кількість команд необмежена.
2. Майбутним учасникам треба зареєструватись вконтакті на зустрічі http://vkontakte.ru/event28715212
3. Ігровий внесок з команди становить 100 грн. Переможці регіональних квестів беруть участь у грі безкоштовно.
4. Перед початком гри команда має повідомити організаторам номер мобільного телефону, по якому протягом гри буде здійснюватися зв'язок з організаторами. Цей телефон повинен бути включеним постійно.
II. ХІД ГРИ
1. Гра пройде на території студреспубліканської бази та в радіусі 6 км від неї. Завдання учасників гри полягає в послідовному виконанні логічних та пошукових завдань, запропонованих організаторами.
2. При проходженні кожного завдання команда отримує код, який слід відразу ж відправити за допомогою sms своєму кураторові для отримання підказки або наступного завдання.
3. З часу відправлення кодів ведеться відлік до отримання командою підказки (15-30 хвилин, в залежності від складності завдання). Підказка надсилається куратором у вигляді смс.
4. Завдання бувають двох типів: пошукові та ігрові.
5. В пошукових завдання команди повинні знайти код, нанесений фарбою, який є тризначним числом. Наприклад, 000. Об'єкт пошуку маркується літерами SRQ.
6. В ігрових завдання код або підказка видається агентом організаторів після виконання завдання, або знаходиться на ньому.
7. Команда має право 2 рази протягом завдання поставити своєму кураторові 2 коригувальних питання (дзвінком або смс) і отримати на нього відповідь у вигляді "так/ні".
8. Команда повинна негайно повідомляти організаторам про всі форс-мажорні ситуації, що виникають по ходу гри (зникнення або псування кодів, рішення про вихід з гри та ін.).
ІV. НЕОБХІДНИЙ ІНВЕНТАР
1. Працюючий мобільний телефон;
2. Ручка і папір;
3. Гроші на додаткові витрати;
4. Ліхтарик (бажано в кожного з членів команди)
5. Компас (за необхідністю купується в організаторів)
6. Радіоприймач в FM-діапазоні (пдходить навіть той, що є в деякіх телефонах)
V. ТЕ, ЧОГО РОБИТИ НЕ СЛІД
Команда може бути дискваліфікована за такі порушення:
1. "Злив" іншій команді коду завдання або отримання "злитої" інформації.
2. Використання під час гри особистого автотранспорту або таксі. (Можна пересуватися пішки або на громадському транспорті - автобусах, маршрутних таксі і т.д.).
3. Знищення, пошкодження або приховування кодів і їх носіїв і створення псевдо-кодів з метою дезінформувати суперників.
4. Створення умисних перешкод іншим командам з метою затримати виконання ними завдань, створення загрози життю і здоров’ю учасників гри та інших людей.
5. Фізичний, моральний й аморальна вплив на організаторів з метою отримання коду або будь-якої додаткової інформації про гру.
6. Виконання завдань спільно з іншими командами.
7. Виконання завдань в іншому порядку від запланованого організаторами.
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете витирати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете голосувати у цьому форумі